Je kunt je via Gemeenteprojecten alleen als ZZP'er en op persoonlijke titel voor deze freelance (interim) opdracht inschrijven. Belangrijk: ZZP = eenmanszaak of BV met DGA, andere vormen zoals VOF, Stichting, Maatschap, etc. kunnen niet! Het is ook niet de bedoeling rechtstreeks met de gemeente contact op te nemen (dit op uitdrukkelijk verzoek van de gemeenten zelf).

Gemeenteprojecten

Freelance programmamanager aanjager realisatie woningbouw/huisvesting arbeidsmigranten (zzp)

Geplaatst 4 feb. 2023
Project ID: YIS 9127450
Plaats
Noordwijk, Zuid-Holland
Uren
36 uur/week
11 maanden, 4 weken
Start: 1 mrt. 2023
Einde: 29 feb. 2024
Tarief
Uiterste voorsteldatum: 28 feb. 2023 13:00

Uren per week: 36/40

Standplaats: Noordwijk

Max tarief: € 99,00

Startdatum inzet: 1-3-2023

Einddatum inzet: 29-2-2024

Inhuurdesk zal selectie maken en voorstellen op moment van binnenkomst

UPDATE: We zijn nu op zoek naar een ervaren programma manager aanjager realisatie woningbouw/huisvesting arbeidsmigranten met ervaring binnen gemeenten en een fulltime positie.

Als projectleider ben jij de belangrijke verbinder tussen de afdeling Ruimtelijke Ordening, Handhaving en het KCC (waar de arbeidsmigranten aangemeld worden) met als doel goede huisvestiging te realiseren in omgeving Noordwijk voor arbeidsmigranten.

Je hebt een belangrijke adviserende en coördinerende rol en staat nauw in contact met verschillende interne en externe stakeholders waaronder:

Verantwoorantwoordelijk budgethouder, Handhaving, Klant Contact Center (waar arbeidsmigranten geregistreerd worden), Politie en aanbieders van mogelijke huisvestiging.

Resultaatgebieden en belangrijkste activiteiten

·         Heeft een trekkende en organiserende rol

·         Heeft een verbindende rol tussen de politieke context en leef- en systeemwereld. Handelt pro-actief in het mogelijk maken van wensen van bewoners en partners. Gaat hierover in gesprek, durft wettelijke kaders ter discussies te stellen, risico’s te benoemen en hierover het gesprek te voeren met de betreffende stakeholders.

·         Creëert draagvlak voor mogelijke oplossingen zowel met de directie, collegae binnen RO, Clustermanager als wel andere participerende partijen vanuit het gebied.

·         Adviseert, gevraagd als ongevraagd, en ondersteunt de Clustermanager op tactisch en strategisch niveau met betrekking tot beleid op vraagstukken vanuit het gebied.

·         Participeert bij initiatieven van derden betreffende strategische afwegingen aangaande woonruimte

·         Adviseert het gebiedsteam en de budgethouder

·         Organiseert en is verantwoordelijk voor overeenkomsten bij het aangaan van samenwerkingsverbanden (bijvoorbeeld bewonersparticipaties).

·         Adviseert proactief als lid van het gebiedsteam bij de onwikkeling en uitvoering van het dagelijks beheer en de uitvoering van projecten en is hiermee een belangrijke vraagbaak

·         Draagt zorg voor beantwoording van politieke en of bestuurlijke vragen betreffende het gebied. Stelt hiervoor notities, raadsbrieven en overige bestuurlijke stukken op.

·         Verricht daar waar nodig onderzoek in nauwe samenwerking met de strategisch adviseurs.

Zorgt voor voldoende synergie vanuit de overig gebiedsadviseurs bij onderwerpen die meerdere gebieden betreffen en maakt hierover afspraken..

Functie-eisen:

• Je beschikt over een afgeronde relevante HBO- of WO-opleiding (bouwkundige, Juridisch of technische opleiding).

• Je hebt ervaring in een leidinggevende- of managementfunctie.

• Je hebt kennis en ervaring op het gebied van projectmatig werken en projectmanagement in ontwikkeling huisvesting/vastgoed

• Je hebt kennis van vastgoed en de vraagstukken die hierin spelen. Denk hierbij aan huurcontracten, samenwerking met woningbouwcoöperaties, de zorgvraag vertalen naar passende vastgoedportefeuille.

• Je bent daadkrachtig, creatief, klantgericht en innovatief.

Soortgelijke projecten

+ Bekijk alle projecten