Beleidsadviseur Integraal Huisvestingsplan (IHP)

Geplaatst 21 dec. 2020
Project ID: YUS000336
Vught
Start: 17 jan. 2021
Einde: 30 jun. 2021

In Vught spelen een groot aantal aansprekende projecten waaronder interessante woningbouwprojecten, centrumontwikkelingen, de N65 en ligging verdiept spoor. Er liggen uitdagingen van formaat! Ben je een aanpakker en vind je het leuk om over de volle breedte aan de slag te gaan met ruimtelijke ordening? Lees snel verder!

Hier kom je te werken

De functie valt onder de afdeling Ontwikkeling waar gewerkt wordt aan beleidsontwikkeling van het ruimtelijke en sociale domein. Deze afdeling bestaat uit vier clusters.

Harmonisatie juridische vorm en het eigendom en beheer van schoolgebouwen:

• Stand van zaken onderzoeken
  • Varianten onderzoeken
  • Overleg schoolbesturen

Deze persoon is verantwoordelijk voor het formuleren van beleid omtrent IHP en het afhechten van de open einde.

Daarom ben jij geschikt voor deze functie

Je hebt tenminste een relevante hbo/ WO-opleiding. Daarnaast heb je minimaal 3 jaar ervaring op het gebied van RO, bij voorkeur bij een gemeente. Je bent bekend met onderwijshuisvesting en de actuele ontwikkelingen. Je hebt een flexibele, klantgerichte instelling en bent communicatief vaardig en kunt goed samenwerken. Je bent niet bang om je professionele mening te geven, hebt overtuigingskracht en doorzettingsvermogen. Politiek-bestuurlijk sensitief.