Freelance projectmanager tijdelijke huisvesting (zzp)

Geplaatst 2 jun. 2023
Lansingerland, Hybride
1 jaar
Start: 3 jul. 2023
Einde: 28 jun. 2024
Uiterste voorsteldatum: 7 jun. 2023 14:00

Startdatum inzet: 3-7-2023

Einddatum inzet: 28-6-2024

Uren per week: 8,00

Standplaats: Lansingerland

Max tarief: € 90,00

Inhuurdesk zal selectie maken en voorstellen op moment van binnenkomst

Wij zijn opzoek naar een projectmanager voor het realiseren van tijdelijke huisvesting en semi-permanente huisvesting.

Belangrijk is een grondige kennis van projectbeheer, bouwprocessen, onderwijshuisvesting en een sterk vermogen om communicatie en afstemming met de school te faciliteren. De projectmanager is verantwoordelijk voor het waarborgen van een succesvolle en tijdige oplevering van het project binnen de gestelde kaders.

Taken en verantwoordelijkheden:

-          Coördinatie van alle betrokken partijen (aannemer, de school, gemeente en nuts leveranciers)

-          Opstellen PvE

-          Opzetten en uitvoeren van de aanbestedingsprocedure

-          Coördinatie van het bouwproces van de start van de bouw tot de oplevering

-          Sturen op de GOTIK aspecten

Kwalificaties:

-          Ervaring als projectmanager bij bouwprojecten in onderwijshuisvesting

-          Kennis van projectbeheerprincipes (GOTIK)

-          Sterke communicatieve vaardigheden om effectief met diverse belanghebbende te kunnen samenwerken

-          Kennis van bouwprocessen binnen onderwijshuisvesting

-          Resultaatgericht met oog voor kwaliteit