Freelance projectleider actualisatie subsidiebeleid (zzp)

Geplaatst 12 jun. 2024
Wognum, Hybride
Start: 24 jun. 2024
Einde: 31 dec. 2024
85 - 97 €/uur
Uiterste voorsteldatum: 21 jun. 2024 12:00
  • €96,- (All in);

• 8 uur p/w;

• Startdatum in overleg.;

• Niveau senior (harde eis);

• Opdracht tot 31-12-2024;

• Graag motivatie, beschikbaarheid en vakantieplannen opnemen in het CV

• Thuiswerken in overleg (regelmatig op locatie);

• Contractering ZZP'er (belangrijk: ZZP = eenmanszaak of BV met DGA, andere vormen zoals VOF, Stichting, Maatschap etc. kan niet!)

• Inhuurdesk zal selectie maken en voorstellen op moment van binnenkomst

De gemeente Medemblik zoekt een projectleider-regisseur die het subsidiebeleid gaat actualiseren. Dit gebeurt in 2 fasen. In fase 1 hebben we de basis gelegd voor de aanpak, het beleidsstuk en de regeling. In fase 2 moet de inhoud vorm krijgen. Voor fase 2 zoeken we nu een projectleider.

Functie-omschrijving:

• In deze fase verwachten we dat je leiding geeft aan het proces waarbij invulling wordt gegeven aan de verschillende op te leveren stukken.

• In overleg met de beleidsadviseurs en portefeuillehouders invulling geven aan het subsidiebeleid.

• Dit in een participatieproces voorleggen aan onze subsidiepartners en hun input, waar gewenst, verwerken.

• Wanneer de kaders definitief zijn kunnen deze vertaald worden naar de subsidieregeling.

Functie-eisen:

 Academisch-HBO niveau

 gevoel voor politieke en bestuurlijke verhoudingen

 relevante werkervaring bij een (overheids)instantie

 kennis van en ervaring met subsidies

 werkervaring met planmatig/projectmatig werken (tenminste 1 x als projectleider gewerkt)

 goede schriftelijke en communicatieve vaardigheden, waaronder aantoonbaar verbindende vaardigheden