Je kunt je via Gemeenteprojecten alleen als ZZP'er en op persoonlijke titel voor deze freelance (interim) opdracht inschrijven. Belangrijk: ZZP = eenmanszaak of BV met DGA, andere vormen zoals VOF, Stichting, Maatschap, etc. kunnen niet! Het is ook niet de bedoeling rechtstreeks met de gemeente contact op te nemen (dit op uitdrukkelijk verzoek van de gemeenten zelf).

Gemeenteprojecten

Freelance hoofd facilitaire services en huisvesting (zzp)

Geplaatst 7 sep. 2022
Project ID: YIS 9120364
Plaats
Groningen
Uren
36 uur/week
6 maanden
Start: 3 okt. 2022
Einde: 10 apr. 2023
Tarief
Uiterste voorsteldatum: 16 sep. 2022 12:00

Startdatum: 17-10-22

Duur: Minimaal 6 mnd tot een jaar

Inzet: 36 uur

Schaal 12, CAO Gemeenten.

Wij zijn op zoek naar een hoofd Facilitaire Services & Huisvesting (FSH) die kan opereren in een complexe en dynamische omgeving. Denk jij dit te kunnen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

Jij zorgt dat de verschillende disciplines binnen de afdeling elkaar optimaal benutten en elkaar vinden daar waar nodig.

Jij geeft vanuit je functie direct leiding aan de medewerkers van huisvesting en stuurt daarnaast de verschillende teamleiders aan. Jij bent naar buiten toe het boegbeeld van de afdeling en adviseert de directeur I& S over de beleidslijnen voor strategische huisvesting. Je fungeert tevens als categoriemanager Facilitair.

Op dit moment loopt er een traject om de op dit moment extern uitgevoerde schoonmaakwerkzaamheden weer binnen de gemeente onder te brengen. Dit zal naar alle waarschijnlijkheid binnen de afdeling FSH zijn. Tevens wordt er gekeken in hoeverre de positionering van FSH binnen de directie I&S nog zinvol is of dat een andere plek beter is.

Plek in de organisatie

De gemeente heeft alle ondersteunende taken ondergebracht in het Shared Service Center (SSC).

Één van de drie directies binnen het SSC is de directie Informatie & Services die bestaat uit een zeven afdelingen: Facilitaire Services & Huisvesting (FSH), Informatiebeheer, Onderzoek, Informatie & Statistiek, Geo & Data, Sociaal Domein, Leefomgeving & Ruimte, Bedrijfsvoering en Regie. Op FSH na werken alle afdeling op verschillende manieren in en aan informatiemanagement. Afdeling Facilitaire Services & Huisvesting.

De afdeling Facilitaire Services & Huisvesting (FSH), qua omvang ongeveer 60 medewerkers, is de afdeling binnen de gemeente die de interne organisatie en externe klanten ondersteunt met facilitaire producten en diensten ten behoeve van het primaire proces. Het werkterrein betreft het faciliteren in het totale pakket rondom de huisvesting, de facilitaire services op locatie, veiligheid, regie op de uitbestede dienstverlening (schoonmaak, printing, catering) en het zijn van aanspreekpunt voor wensen, informatie en storingen op facilitair gebied.

Wij vragen

·       WO werk en denk niveau;

·       Een opleiding op het gebied van facilitaire dienstverlening;

·       Ruime leidinggevende ervaring binnen het facilitaire dienstverleningsdomein.

Soortgelijke projecten

+ Bekijk alle projecten