Freelance beleidsmedewerker volkshuisvesting / Wonen (ZZP)

Geplaatst 22 dec. 2021
Geldrop
Start: 1 jan. 2022
Einde: 31 mrt. 2022
80 - 95 €/uur

Sollicitatie deadline: 27-12 12:00

1 januari 2022 tot en met 31 maart 2022

24 uur per week tegen een uurtarief van max € 95,00

(afhankelijk van het herstel medewerker, eventueel verlenging)

Team Beleid en Strategie Ruimte

De beleidsmedewerker wonen is een collega van het team Strategie en Beleid Ruimte. Het team bestaat uit 24 collega’s die werken binnen een breed scala aan werkvelden te weten economie, recreatie en toerisme, wonen, grondzaken, verkeer en stedenbouw. In dit team vindt naast de beleidsvorming ook het strategische contact met onze partners buiten het gemeentehuis plaats. Het team heeft een sterke relatie met de politieke zijde van de gemeente en de regio.

Wij zoeken ondersteuning op de volle breedte van het taakveld Wonen.

•   Het ontwikkelen en uitvoeren van beleid op het gebied van wonen.

•   Je adviseert (strategisch) over woningbouwprojecten en meerjarige woningbouwplanningen.

•   Het opstellen en monitoren van de meerjarige woningbouwplanning, prestatieafspraken en convenanten.

•   Je werkt intensief samen met het gemeentebestuur, externe partners (woningcorporaties, huurdersvertegenwoordiging, ontwikkelaars) en de regio op het gebied van wonen.

•   Naast je beleidswerkzaamheden voer je binnen het vakgebied wonen ook operationele taken uit.

Onze wensen

•   Wij zijn op zoek naar een zelfstandige collega met kennis van zaken.

•   Integraal werken is voor jou, als teamplayer, vanzelfsprekend en klantgerichtheid staat bij jou hoog in het vaandel.

•   Een sterk ontwikkeld gevoel voor politiek vanwege de samenwerking tussen het gemeentebestuur, externe partners en de regio.

•   Je kan je staande houden in de dynamiek van diverse belangen in het speelveld.

•   Je bent een netwerker en initiator.

•   Je beschikt over minimaal HBO werk- en denkniveau

•   Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van wonen en volkshuisvesting in de afgelopen 5 jaar

Je kunt je via Gemeenteprojecten alleen als ZZP'er en op persoonlijke titel voor deze freelance (interim) opdracht inschrijven.