Freelance beleidsadviseur onderwijshuisvesting (zzp)

Geplaatst 6 dec. 2023
Hoorn, Hybride
Start: 1 jan. 2024
Einde: 30 jun. 2024
Uiterste voorsteldatum: 22 dec. 2023 13:00
  • Startdatum inzet: 1-1-2024

• Einddatum inzet: 30-6-2024

• €90-105,- (All in)

• 16-24 uur p/w (flexibel in te plannen)

• Niveau senior

• Opdracht van 6 maanden met mogelijkheid tot verlenging

• Graag motivatie en beschikbaarheid opnemen in het CV

• Eventuele vakantieplannen graag opnemen in het voorstel

• Thuiswerken optioneel, maar minimaal één dag per week op locatie

• Inhuurdesk zal selectie maken en voorstellen op moment van binnenkomst

Aanvullend:

• Contractering ZZP'er (belangrijk: ZZP = eenmanszaak of BV met DGA, andere vormen zoals VOF, Stichting, Maatschap etc. kan niet!)

Beleidsadviseur Onderwijshuisvesting

Je komt te werken met één directe collega en de leidinggevende. Ervaring met onderwijshuisvestiging is een vereiste.

Werkzaamheden:

⦁   Adviseren bestuur en bereid voorbereiding bestuurlijke besluitvorming;

⦁   Projecten: actualiseren huisvestingsverordening, actualiseren verhuurbeleid, inrichting projectstructuur voor huisvestingsprojecten;

⦁   Begeleiden en beoordelen ingediende voorstellen en uitvoeringsplannen tot (vervangende) nieuwbouwprojecten voor scholen en begrotingen.

⦁   Samen met onderwijshuisvestingsadviseur opstellen van jaarwerkplan en -planning.

⦁   WO werk- en denkniveau

⦁   Vakinhoudelijke kennis en ervaring op het gebied van (onderwijs) huisvesting is een vereiste, bijvoorbeeld bij een gemeente, schoolbestuur of adviesbureau

⦁   Ervaring binnen een politieke/ bestuurlijke context

⦁   Oordeelsvorming, conflicthantering, samenwerken, impact, organiserend vermogen, proactief, doorzetter, onderzoek/analyseren.