2 X Freelance Regisseur Buitengebied Gemert (ZZP)

Geplaatst 15 nov. 2021
Gemert
1 jaar
Start: 15 nov. 2021
Einde: 14 nov. 2022

Sollicitatie deadline: 22-11 12:00

Wij zoeken voor de gemeente Gemert Bakel een Regisseur Gemert en Regisseur Buitengebied (2)

Startdatum zsm voor de duur van 1 jaar

Uur per week 36

Schaal 11

Ben jij diegene die in staat is om als regisseur partijen buiten en binnen te verbinden met als resultaat een strak uitvoeringsprogramma om het dorp Gemert of het buitengebied van Gemert-Bakel levendig, leefbaar en ondernemend te houden.

Iemand die als een vis in het water zowel binnen het gemeentehuis als daarbuiten acteert. Iemand die er passie voor heeft om met beperkte middelen en menskracht een slim programma op te stellen en mede uit te voeren.

Binnen het team Strategie Programma en Projecten zijn er 2 vacatures voor de functie van

Regisseur Gemert en Regisseur Buitengebied

Functieniveau 11

Organisatie

De gemeente Gemert-Bakel is een ambitieuze en ondernemende plattelandsgemeente met een oppervlakte van 12.000 hectare en zeven kernen met ieder hun eigen identiteit. Ruim 30.000 inwoners vormen met elkaar een hechte en actieve gemeenschap waar het goed wonen, werken en leven is in een prachtige cultuurrijke en groene omgeving. Zo is Bakel één van de oudste dorpen van Brabant en heeft Gemert een bijzondere geschiedenis als een vrije en soevereine Heerlijckheid. De gemeente heeft een ambtelijk apparaat van zo’n 200 formatieplaatsen en is volop in ontwikkeling. De organisatie kent een directiemodel met 7 teams. Jij komt te werken binnen het team Strategie Programma en Projecten.

Als regisseur Gemert ken je de ambities van het bestuur en weet je die samen met de inwoners en bedrijven te vertalen naar een uitvoeringsprogramma waarmee het dorp gediend is.

Je bent sparringpartner en adviseur van het college, je legt actief verbindingen met partijen en organisaties in het dorp. Een aantal projecten uit het uitvoeringsprogramma leid je zelf. Je bewaakt de voortgang en de samenhang en houdt de koers van het gemeentebestuur scherp. Binnen het team SPP zijn 3 regisseurs werkzaam. Zij realiseren de opgaves voor Bakel, Gemert en het buitengebied. Samen bestrijken zij het hele grondgebied. Je werkt nauw samen met de programmaleiders Ruimte en Economie die stevige posities innemen in het regionale en bovenregionale netwerk. Je onderhoudt contacten met ambtelijke opdrachtgevers en opdrachtnemers om duidelijk aan het bestuur te kunnen rapporteren over de voortgang. Je komt met voorstellen tot versnelling en met creatieve oplossingen voor nieuw vraagstukken die op gemeente afkomen.

Je bent ook inzetbaar voor andere voorkomende werkzaamheden gerelateerd aan lopende projecten binnen de gemeente.

·        Je bent verantwoordelijk voor de totstandkoming van een integraal uitvoeringsprogramma voor Gemert c.q. het buitengebied.

·        Je adviseert over project specifieke oplossingen

·        Je draagt actief bij aan de realisatie van het uitvoeringsprogramma.

·        Je maakt de budgetten die ingezet worden inzichtelijk doet voorstellen voor adequate inzet van middelen.

·        Je draagt zorg voor de organisatie van het uitvoeringsprogramma project inclusief communicatie, financiële

overzicht, planning.

·                   Je rapporteert aan directie en management en aan het gemeentebestuur.

Wie ben jij?

•      Je bent flexibel qua inzetbaarheid.

·        Betrokkenheid en samenwerken staan bij jou hoog in het vaandel Je bent integraal verantwoordelijk voor het proces.

·        Je bent sterk in communicatie, zowel schriftelijk als mondeling, je kunt draagvlak ontwikkelen en weet om te gaan met

belangentegenstellingen.

·        Je bent pro-actief, ondernemend en resultaatgericht.

·        Je bent sterk in organiseren en hebt het vermogen om beleid om te zetten in

uitvoering.

·        Je denkt buiten gebaande paden en kunt richting geven aan de ontwikkeling van teamoverstijgende projecten.

Wat zijn de functie-eisen?

Academisch werk- en denkniveau; een aantal jaren werkervaring als programmamanager, programmaleider, senior projectenmanager  binnen een gemeente. Je bent een generalist.

Je kunt je via Gemeenteprojecten alleen als ZZP'er en op persoonlijke titel voor deze freelance (interim) opdracht inschrijven.